You are viewing [info]dabavog's journal

Previous Entry | Next Entry

My Moruq


Կարդում էի

ՀՀ կառավարության գործունեության գնահատականները. տեսանելիությունը, ձեռքբերումներն ու բացթողումները և զարգացման ռազմավարական առաջարկները, Սոցիոլոգիական հետազոտություն, Վերջնական հաշվետվություն, Հանրային տարբերակ

Առաջինը՝ նկատեցի, որ ինչքան ավելի բարձր կրթություն ունեն մարդիկ, այդքան ավելի շատ են դեմ լեզվի օրենքի փոփոխություններին
Բնականաբար, ավելիշատ խնդրի մեջ խորանալու եւ տեղյակ լինելու պատճառով

Տեսեք, թե որոնք են կողմ արտահայտվածների հիմնավորումները: Մի երկու բառով էլ մեկնաբանեմ.

•Օտար լեզու իմանալը կարևոր է–64.2%

Անձամբ ես արդեն հոգնել եմ բացատրել, որ օտարալեզու դպրոցների բացումը ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ առմամբ ոչ մի կերպ չի լուծի օտար լեզուների դասավանդման խնդիրը: Բառքեմփի ընթացքում վարչապետը օգտագործեծ այդ անազնիվ հնարքը եւ նենգափոխեց սահմանումները: Այն համոզմունքը, որ լեզվի օրենքի փոփոխությունների դեմ արտահայտվողները դեմ են օտար լեզուներին հիմարություն, կհամարեի հիմարություն, եթե դա չլիներ միտումնավոր սուտ: Հայկական դպրոցի շրջանակներում կարելի է այդ խնդիրը լուծել փայլուն կերպով, սակայն մեր կառավարությունը այսօր ունակ չէ գոնե ծրագրել անհրաժեշտ քայլերը:
Ես համարում եմ, որ նույնիսկ եթե 3-4 օտար լեզու սովորելը դառնա պարտադիր, դա շատ զիլ կլինի, բայց միայն եւ միայն հայկական դպրոցի հիմքի վրա: Օրինակ, եթե բացվի ռուսական դպրոց, ապա օտար լեզու լավ իմանալը կնշանակի երաշխավորված այդ դեպքում միայն ռուսերեն իմանալ, բայց անգլերեն կամ ուրիշ /էլ չեմ ասում մայրենին/՝ մեծ հարցի տակ է, նամանավանդ, եթե այդ դպրոցները մի քանի հատ ընդամենը լինեն, թե ինչու՞ պիտի ձեր երեխաները ավելիլավ սովորեն օտար լեզու:
Մի խոսքով՝ 64,2%, դուք ճիշտ եք մտածում, բայց սխալ կողմում եք կանգնած

•Կրթական հեռանկարներ կբացվեն երիտասարդների համար–17.7%

Ափսոս, ես որ ջահել էի, էսօրվա հնարավորությունների մեկ տասներրորդն էլ չկար, գոյատեւելու հարց էինք լուծում
Էսօր եթե ունես խելք ու ցանկություն՝ աշխարհի դռները բաց են, ինչի մասին է խոսքը

•Արտասահման գնալն ավելի հեշտ կլինի–12.0%

Հարց. արտասահման գնալ ի՞նչ անել
Իսկ ինչո՞վ է խանգարում հայկական կրթությունը արտասահման գնալու-գալու
Կամ էլ ինձ իմ ռուսական կրթությունը միայն Ռուսաստանում է օգնում, բայց աշխարհը շատ ավելի մեծ ա
Ուրիշ բան՝ եթե ուզենայի Մոսկվա տեղափոխվել, ռուսական կրթությունը շատ կօգներ
Ուրեմն ճիշտ ենք ասում. մարդիկ ուզում են արտագաղթել, օտարալեզու դպրոցները ահագին կօգնեն

•Ընդհանուր կրթական մակարդակն է անհրաժեշտ բարձրացնել–9.3%

Միանշանակ համաձայն եմ
Բայց արդյո՞ք օտարալեզու դպրոց բացելով թե՞ համակարգային որոկական բարեփոխումներով: 
Մի փոքր մտածեք

•Աշխատանքային հեռանկարներ կբացվեն երիտասարդների համար, առավել մրցունակ կլինեն–5.6%

Ի՞նչ տարբերույուն աշակերտը ֆիզիկան սովորի հայերեն թե ռուսերեն, եթե նա չի պատրաստվում դառնալ ֆիզիկոս: Իսկ եթե պատրաստվում է՝ միեւնույն է, դպրոցական ծրագիրը մի չնչին բան է, եւ ապագայում նա պարտավոր է համ լեզուների մեջ խորանա, համ ֆիզիկայի: Իսկ եթե անընդունակ է բարձրագույն դպրոցում խորացնել գիտելիքները՝ ապա թող ֆիզիկոս էլ չդառնա:
Նենց տպավորություն ա, որ ամբողջ բնակչությունը պատրաստվում է գիտական աշխատանքով զբաղվել, այն էլ արտասահմանում

•Թող լինի սահմանափակ քանակությամբ–4.9%

Իմաստը եւ երաշխիքները հասկանալի չեն

•Սփյուռքահայության, զբոսաշրջիկների հետ շփումը կհեշտանա–3.6%


Սփյուռքահայերի հետ շփումը կհեշտանա, երբ մեր խանութներում ապրանքների անունները միայն ռուսերեն գրված չլինեն, իսկ հայերն էլ «подвал»-ի տեղ «նկուղ» ասեն
Իսկ ով որ ուզում ա զբոսաշրջիկների հետ շփվի՝ թող գնա ցանկացած լեզվի դասընթացի ու հետո շփվի ինքան քեֆը տա

•Ազատ ընտրության հնարավորություն է տալիս–2.8%


Չեմ հասկանում սա ինչ ա նշանակում

•Սփյուռքահայ և օտարազգի ուսանողները կրթություն կստանան ՀՀ-ում–2.1%

Կարծում եմ հնարավոր է միայն ոչ Հայաստանի քաղաքացիների համար դպրոցներ ունենալ՝ առանց օրենքը խախտելու
Զուտ տեխնիկական հարց է
Ի միջի այլոց, արդեն կան, օրինակ՝ CARITASի դպրոցը

Comments

( 18 comments — What did you say? )
[info]epistolane wrote:
Jul. 28th, 2010 08:44 am (UTC)
64.2% տխուր ա բայց. այսինքն հարցվածների մեծ մասը գտնում ա, որ օտար լեզու հայկական դպրոցում չի կարելի սովորել։

նույնն ա, որ ասես ճանապարհային երթևեկության կանոնները չխախտելու համար պիտի Ոստիկանական ակադեմիա ավարտես։)))))

բայց նայի թե ինչ հետաքրքիր պահ էլ կա. հարցվածների մեծ մասի ակնկալիքները օտարալեզու դպրոցներից չեն համապատասխանում, ասենք, Ռուբեն Վարդանյանի կողմից մատնանշված ակնկալիքներից։
[info]khlurd wrote:
Jul. 28th, 2010 10:14 am (UTC)
64.2% տխուր ա բայց. այսինքն հարցվածների մեծ մասը գտնում ա, որ օտար լեզու հայկական դպրոցում չի կարելի սովորել։ »»» ելնում են նրանից, որ հանրակրթականը ոչ միայն օտար լեզու չի սովորեցնում արդեն։
[info]epistolane wrote:
Jul. 28th, 2010 10:16 am (UTC)
ինձ թվում ա, որ ոչ միայն օտար լեզու չի սովորեցնում, այլ նաև շատ-շատ ուրիշ բաներ...
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 10:17 am (UTC)
Հավատա, այդքան սարսափելի չի /երկու երեխա ունեմ դպրոցական/
[info]hayzak wrote:
Jul. 28th, 2010 10:57 am (UTC)
114-ը հայկական դպրոց է, բայց կրթության մակարդակն այնտեղ և առաջ և հիմա շատ բարձր է, իսկ տրված անգլերենն ու ռուսերենը, որը նույնպես օտար լեզու է, բավական է օտարազգիների հետ շփվելուն:ինչ՞ու հնարավոր չէ նման ուսուցում ապահովել բոլոր դպրոցներում:
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 11:40 am (UTC)
այ լավ հարց
[info]khlurd wrote:
Jul. 28th, 2010 10:17 am (UTC)
դե, ես էլ էի էդ ասում, բայց քեզ մոտ ոնց որ ավելի լավ ստացվեց ։ՃՃՃ
[info]roocaya wrote:
Jul. 28th, 2010 12:15 pm (UTC)
E ha!
64% erevi hents qo pes el mtatsum en, karevory ain e, te inchpes e hartsy dzevakerpvats.
Qez vor' hartsnen "Otar lezun karevor e` ayo - voch", inch kpataskhanes?
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 12:36 pm (UTC)
Bnakanabar :)
[info]gilantc wrote:
Jul. 28th, 2010 05:53 pm (UTC)
Դուք էլ հավատացիք, թե այդ թվերը լո՞ւրջ են...
Կարելի է ցանկացած թիվ նկարել ու ներկայացնել որպես հարցման արդյունք...
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 05:54 pm (UTC)
Հակառակ, ես շատ ուրախ եմ, եթե այս թվերը լուրջ են
Սա նշանակում է, որ կողմ քվեարկած մարդիկ մեծամասնությամբ ուղղակի չեն հասկանում ինչի մասին է խոսքը
[info]gilantc wrote:
Jul. 28th, 2010 06:54 pm (UTC)
Բովանդակային առումով՝ այո, բայց սրանք դա անում են մարդկանց աչքին թոզ փչելու համար, ինչը պակաս վտանգավոր չէ...
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 07:11 pm (UTC)
միանգամայն
[info]gilantc wrote:
Jul. 28th, 2010 07:20 pm (UTC)
Բա պատկերացրու, որ այսպիսի հարձակմանն ենք ականատես բոլոր կողմերից...
[info]dabavog wrote:
Jul. 28th, 2010 07:29 pm (UTC)
Все, что нас не убивает, делает нас сильнее
[info]gilantc wrote:
Jul. 28th, 2010 08:01 pm (UTC)
։))))
Անպայման ։)))
[info]gitunik wrote:
Aug. 11th, 2010 06:23 pm (UTC)
Սա պարզապես արհեստականորեն ստեղծված "պրոբլեմ" է, ժողովրդի ուշադրությունը շեղելու նպատակով: Երբ տարիներ առաջ "օպտիմալացրեցին" հազարավոր մանկավարժների մեր մտավոռականները մի ծպտուն չհանեցին: երբ քաղաքի մշակույթային կենտրոնում ստրիպտիզ կլուբներ էին բացվում, ոչ ոքի մտքով չանցավ պաստառները ձեռքին դուրս գալ փողոց... երբ ամեն տեսակի .7-եր հավաքվում էին հայտնի այգում, ոչ ոք չբարձրաձայնեց... իսկ հիմա երբ դպրոցներ են բացվում, որտեղ աշխատելու հնարավորություն կստանան մեր բազմաչարչար մանկավարժները, ինչու ոչ նաև հավաքարաները և պահակները, կարծես բոլորը դեմ են....
[info]dabavog wrote:
Aug. 11th, 2010 06:46 pm (UTC)
լավ ա ուշ, քան երբեք
( 18 comments — What did you say? )

Latest Month

May 2012
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Lilia Ahner